Změna se na stránkách projeví, jen Váš prohlížeč si "pamatuje" starou verzi stránky. Je to z důvodu tzv. cachování - prohlížeč (aby ušetřil množství stahovaných dat) nestahuje nová data z internetu, ale zobrazuje je ze své paměti.
Pro aktuální zobrazení vyčistěte cache (historii) vašeho prohlížeče (v nastavení nebo stiskem CTRL+R).
Zkuste vypnout IP zabezpečení u přihlášení. Vypne se tímto kontrola IP adresy a umožní připojení uživatelů přes proxy server (kde se IP adresa mění). Ověřte si také, zda-li máte ve svém prohlížeči povoleno cookies nebo zkuste stránku upravovat přes jiný prohlížeč.
Blokování je zavedeno z důvodu ochrany dat majitele účtu před "nabouráním" cizí osobou. Pokud jste majitelem stránky, ověřte si správné zadávání přihlašovacích údajů (pozor na výběr domény). Nebo si zašlete heslo na email klikem na symbol [?] za kolonkou hesla.
V případě, že se situace opakuje i se správnými údaji, vyčistěte cache (historii) vašeho prohlížeče (V nastavení nebo stiskem CTRL+R).
Pravděpodobně Vám nejde spustit textový editor (v Upravit obsah se nespustí textový editor podobný Wordu). Důvodem může být nekompatibilní prohlížeč nebo druh ochrany v prohlížeči. Použijte proto Internet Explorer nebo Mozilla Firefox.
Stránku roztahuje její obsah. Vyvarujte se příliš širokých obrázků, řádkování mezerníkem (příliš dlouhým mezerám) a zarovnávání obrázku vlevo nebo vpravo (myšleno zarovnávání, které se nastavuje u obrázku v novém okně Vlož / Uprav objekt.
K tomu, aby mohl být editor funkční (tzn. mohlo se do něj vpisovat), zobrazuje svůj obsah trochu jiným způsobem, než jakým je pak interpretován na stránce. Jsou to drobné rozdíly, které není možné automatickým způsobem opravovat. Na vině jsou také různé prohlížeče, které zobrazují stejné HTML kódy s různými odlišnostmi.
Pro vyvarování se tomuto problému, doporučujeme příliš nekomplikovat strukuru obsahu. Tzn. oddělit obsah ENTERem do odstavců a na každý odstavec aplikovat pouze jedno zarovnání, vložit jeden obrázek, nebo jeden nadpis.